Gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe

Współcześnie niezwykle ważne jest dla każdego przedsiębiorstwa dbanie o pracownika i jego odpowiednie samopoczucie w firmie. A dbać o pracownika można na wiele sposobów. Jest tutaj szerokie pole manewru jeśli chodzi i możliwości pracodawcy. Co ważne, szczególnie mocno muszą dbać o pracownika duże firmy, które zatrudniają więcej niż kilkanaście osób. Dlaczego? Dlatego, że w takich firmach poszczególni pracownicy są bardziej anonimowi, a to może często prowadzić do tego, że mniej czują się związani z firmą. Aby temu przeciwdziałać, można m. in. wręczać im podarunki, w tym np. gadżety posiadające firmowe nadruki. Dzięki temu można połączyć wręczanie podarunków pracownikom z reklamą przedsiębiorstwa – dzięki temu obie czynności będą efektywniejsze.

Taką taktykę stosują m. in. sieci sklepów obuwniczych. Są to firmy mierzące się z jednej strony z rosnącą konkurencją w branży, a z drugiej mające coraz więcej potencjalnych klientów – Polacy kupują coraz więcej butów. Stąd też konieczność podejmowania działań, które mają podwójny cel. Wręczanie pracownikom gadżetów z firmowymi nadrukami to właśnie takie działanie.

Gadżety reklamowe mogą być wręczane albo wszystkim pracownikom danego sklepu sieciowego, albo też tylko wybranym. Jak wygląda pierwszy i drugi wariant?

Po pierwsze, gadżety reklamowe mogą trafiać do wszystkich pracowników danego sklepu podczas świąt, takich jak Boże Narodzenie, albo w sytuacji, w której dany sklep obuwniczy osiągnie wyjątkowo dobre wyniki sprzedaży. Jest to sytuacja, którą zawsze warto podkreślić i docenić, a wraz z tym warto docenić wszystkich pracowników. Dzięki temu każdy z nich poczuje się lepiej i poczuje się częścią zespołu. Będzie też chętniej pracował na wspólny sukces.

Jeśli natomiast chodzi o prezenty dla „wybranych” są tutaj dwie główne sytuacje. Przede wszystkim, wyjątkowo dobre wyniki w pracy danego pracownika. Gadżety reklamowe są formą wynagrodzenia go za tą pracę i osiągane w niej wyniki. Poza tym też nagradzani mogą być ci pracownicy, którzy mają za sobą wyjątkowo długi staż pracy w danym sklepie obuwniczym. Wręczenie im podarunku jest przykładem dla innych, że warto być lojalnym i warto trwać przy jednym pracodawcy.