Parasole reklamowe

Parasole reklamowe

Współcześnie reklamy telewizyjne to najbardziej masowa forma przekazu treści w ramach marketingu. Wszystkie rodzaje reklamy niosą z sobą konkretne koszty dla reklamodawcy, ale oczywiście te telewizyjne są najdroższe. Dlatego też stać na nie jedynie firmy o zasięgu ogólnokrajowym lub międzynarodowym. Chyba, że rzecz dotyczy reklamy w telewizji lokalnej lub regionalnej. Koszty nie zmieniają jednak faktu, że w reklamach telewizyjnych panuje coraz większa konkurencja. Jest ich coraz więcej, rośnie też liczba podmiotów promujących się w ten sposób. Stąd konieczność odróżniania się od konkurencji. Tylko reklama, która to osiągnie, ma możliwość zdobycia zainteresowania widzów. Pomocne w odróżnianiu się od innych reklam mogą być gadżety reklamowe.

Aby zobrazować powyższe stwierdzenia, dobrze jest posłużyć się przykładem. Najlepszym mogą być reklamy odzieży, ponieważ są one niezwykle popularne w okresie zmieniających się pór roku (pod koniec lata reklamuje się odzież jesienną, itp.). Gadżetami, które z kolei często taką reklamę wzbogacają są parasole reklamowe. Skąd ich popularność w telewizyjnych reklamach odzieży?

Bierze się ona właśnie stąd, że reklama odzieży stara się zaprezentować sytuację z życia codziennego, zaś akcja jej toczy się najczęściej na świeżym powietrzu, bo tylko wtedy można zaprezentować sens zakupienia reklamowanej odzieży. Parasole reklamowe są wówczas idealnym uzupełnieniem krajobrazu. Oczywiście dotyczy to reklam promujących odzież jesienną lub zimową. Może to być także odzież letnia, ale wówczas parasole nie będą chronić przed deszczem, a przed słońcem. Wszystko zależy od konkretnego planu i projektu reklamodawcy.

Parasole reklamowe, poza uzupełnieniem krajobrazu o element uwiarygodniający, są także elementem ozdobnym. Są one przeważnie kolorowe, posiadają ładne, efektowne kształty, mogą mieć liczne dodatki. Można także z nimi tańczyć, kręcić nimi, itp. Wszystko to sprzyja efektowności reklamy, co także jest w cenie.

Powyższe to jedynie przykład, rzecz jasna wybór gadżetu reklamowego należy do twórcy reklamy.